Nytt år, nya möjligheter

Hej! Jag kan inte riktigt förstå att det faktiskt redan är januari! Vad hände med hösten/ vintern? Tittar tillbaka på året som gått och inser att det enda som detta året har handlat om har varit jobb, jobb och jobb och en otroligt stor del stress. Det e först nu under julledigheten som jag själv har börjat landa och att saker och ting börjar lugna sig som jag har börjat koppla av. Nästan lite för mycket och istället orkar jag inte göra någonting. Sover till halv tolv, orkar knappt ta mig hemifrån eller ens bestämma va som ska ätas under dagen. Kroppen behöver nog ta igen sig efter detta året.
 
Men nu är det nytt år och vi samlar nya krafter. Det känns som att mycket roligt kommer hämda under detta året och några av de roligaste händelserna kommer att vara:
  • Josefins bröllop
  • Bygge av uteplats
  • Håkan Hellströms konsert på slottskogsvallen
  • Min och Tobias roadtrip i Kalifornien
Det är några av årets stora händelser och förhoppningsvis kommer den fyllas med andra fina stunder och händelser :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0