Veckan som gått

Veckorna går så himla fort att man knappt hinner blinka förens det är fredag igen. Det är påfrestande dagar på jobbet. Det är jätte roligt, men tålamodsprövande och jag är så trött på kvällarna att jag knappt känner igen mig själv. Det är så skönt när helgen kommer och man bara kan njuta av att sitta hemma i tysthet och lugn. Trodde jag aldrig att jag skulle säga eftersom jag gärna vill hitta på så mycket jag bara kan under helgerna. Har börjat uppskatta lite egentid istället för att känna mig rastlös och uttråkad. Undra om min medaljongsjuka spelar in på min trötthet? Det är juh ändå ett virus som har bosatt sig i min kropp. 
 
Idag ska jag försöka komma in till stan en sväng och strosa runt själv lite och se om jag kan hitta lite nya byxor. Stort behov av nya byxor! Sedan kanske det blir en sväng för att kika när Tobias spelar match? Vi får se va jag hittar på! Hoppas ni får en fin dag!
 
( Varje gång jag åker till landet ser jag fram emot att åka förbi detta trädet. Det hänger så vackert ut över vägen)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0