Underbara söndag

Jag har haft en alldeles fantastiskt härlig söndag, bara för mig själv. Tobias höll mig visserligen sällskap till frukost innan han flydde hemmet, men sedan tog jag mig in till stan, sålde lite kursböcker och gav mig ut på stan helt själv. Ganska skönt att gå på stan själv när man vet vad man är ute efter och eftersom jag inte åkte till stan igår, stog byxor högst upp på listan. Efter en timma på stan åkte jag hem med tre par nya byxor! Underbart! För jag hatar att prova byxor!! Köpte ett par svarta byxor (har köpt samma modell i över två år och när den ena går sönder köper jag snabbt en ny av samma modell) höhö. Sedan blev det ett par vinröda byxor från Lindex som jag tror kommer vara fina nu i höst och sedan gick jag in på MQ och där hängde ett par Levis byxor som jag inte kunde låta bli att ta med till provrummet! Å de satt som ett smäck! Jag blev nästan lite chockad över att första storleken jag provade i denna modell satt perfekt. Annars brukar man alltid få prova några innan man vet vilken storlek som sitter bra. Eller aa iaf jag! Har inte köpt ett par märkesbyxor sen jag vet inte när. Det har lixom inte varit första prioritet som student, men nu kunde jag inte låta bli att unna mig ett par lite dyrare byxor! Yeeej! jag nästan skuttade hem av lycka över att ha hittat tre par byxor som satt bra! Jag som hatar att köpa byxor! Det bar av hem, gjorde lite american pancakes till mig själv till lunch och satte mig under en filt med en bok och regnet smattrande mot rutan! Det har vart en super skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0