Sista praktikdagen någonsin!

Heeej!
Igår var det näst sista praktikdagen och det kom en tant ut på praktiken och bedömde mig. Fick ha en aktivitet med barnen som hon satt med under och antecknade kring hur jag arbetade med barnen. Sedan satt vi i 2 timmar och pratade. Fick otroligt fina ord av min handledare och dem bestömde att jag fick högsta betyg!!! Hurra för mig!
Mötte upp fina Josefin för att ta en fika ute i solen och jag fick världens finaste kakfat av henne <3 Ska fixa en bild på det :)
Idag är det sista praktikdagen och det är med både lättnad för att man klarat igenom praktikperioden så bra och samtidigt lite vemodigt eftersom man lärt känna alla mysiga barn!
Ha en otroligt fin dag ute i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0