Semester!

Det känns oerhört skönt att vakna upp och inse att man har semester! Vaknade kl 8 av mig själv och var pigg som en mört, men bara tanken på att jag kan ligga kvar om jag vill är helt underbart! Igår efter jobbet mötte jag upp Hanna för en liten sväng på stan. När det började regna hade vi precis funnit skydd under tak på en uteservering för lite sushimiddag. Mums! Mätta i magen kände vi ändå lite sug för att fira semestern med ett glas vin, trots regnet. Vi tog oss till närmsta uteservering eftersom vi inte hade något paraply. Condecos uteservering var praktiskt taget tom så med var sitt glas rose satt vi under parasollen medans regnet blev mer och mer intensivt! Ett hällregn likt den thailändska monsunen och vi skrattade ikapp åt folket som sprang i panik för att söka skydd. Väldigt mysigt och jag var inte bitter en sekund över att semestern inleddes med skyfall. Sedan åkte jag hemåt och slog på crazy, stupid love och bädda ner mig i soffan med en skål med glass med chokladsås. Underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0