Slagbord

Jag har länge varit ute efter ett vitt slagbord som jag kan ha i vårt lilla kök istället för de där opraktiska barbordet som har stått här sedan jag flyttade in ;) Helst ade jag velat ha ett gamalt, men eftersom de är dyrare än ett nytt så får jag nöja mig med ett nytt så länge. Förhoppningsvis flyttar man om inte allt för lång tid, så de får bli ett annat i framtiden. Men här har ni några som jag har hittat. Vilket är finast?? Det är inte så mycket som skiljer dom åt, men priset skiljer sig en del.

  
Chilli 2490 kr                                                               Mio 1590 kr

 
IKEA 1795 kr                                                      Ellos 3390 kr


Ilva 1699 kr


Kommentarer
Postat av: MLi

Jag tycker den från Ellos var snyggast:P Sen den från Ikea! Den från Mio ser lite ranglig ut?

2012-01-17 @ 22:15:32
Postat av: Frida

Gillar Ikeas! Hade jag behövt ett mindre bord hade jag köpt det för längesen :)

2012-01-19 @ 19:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0