Borta bra men hemma bäst

Nu har jag landat här hemma i Sverige igen och det är en bitter ljuv känsla att vara tillbaka hemma. Det är alltid skönt att komma hem oavsätt om semestern varit toppen, så längtar man alltid på något vis hem till alla och allt här hemma. När man kommer bort från vardagen inser man att den faktiskt är ganska bra. Vår semester har varit helt underbar på alla sätt och vi kunde inte haft det bättre! Vi har njutit av varje dag på stranden och när man är i Thailand så glömmer man efter ett litet tag bort hur vackert allt är och att hela tiden njuta av vackra stränder och miljöer blir vardag. Det är först när man kommer hem igen och ser korten som man faktiskt ser hur fantastiskt fint det är. Det är min fjärde gång i Thailand och nu känner jag att jag har sett det mesta som går att se! Med alla erfarenheter från mina resor och platser jag har upplevtså har jag mina favoritplatser, som jag kanske en dag kommer att besöka igen. Fast för tillfället har jag nog fått nog av Thailand för en tid framöver. Det sa jag iof efter förra gången också men nästa resa vill jag se någonting nytt.

Det var lite svårt att ladda upp bilder under resans gång så jag tänkte så smått försöka lägga in lite bilder här. Jag börjar från början och betar av de olika platserna vi besökt.

Trevlig läsning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0