Resume år 2012

År 2012 har varit ett händelserikt och helt fantastiskt bra år i mitt liv!
Förra året firade vi nyår med Tobbe och Tessan i Thailand och årets första dagar spenderade vi där nere  i värmen.  Därefter var det sista terminen på utbildningen och i Juni fick jag min lärarexamen! Den 4 juni, på min födelsedag, började jag på mitt nya jobb som förskollärare och jag stortrivs! På semestern åkte vi sedan till Parga med Emelie och Cissi! Väl hemma blev det några nätter i sommarstugan innan vi spenderade en dag på Falkenberg strandbad, med fantastisk spaupplevelse och på kvällen friade Tobias till mig<3 En fantastisk kväll! Sen kom hösten och vi åkte en weekend till Rom! Nu väntar ett nytt år och resten av framtiden<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0