Rome here we come!

Oj oj, kände att det var dags att börja planera resa igen nu när semestern är slut och hösten är på intåg. Det är alltid så mycket roligare att ha någonting att se fram emot. Hade tänkt överraska Tobias och beställa resan utan att han skulle veta någonting, eftersom det blir hans födelsedagspresent från mig. Men eftersom han behöver ta ledigt från jobb och handboll osv blev det lite svårt, så jag fick avslöja min lilla plan och nu är flygbiljetterna bokade och vi sticker iväg på en Weekend fredag-måndag första helgen i november! Ska bli så kul för både jag och Tobias har länge pratat om just Rom eftersom ingen av oss varit i Italien tidigare. Så alla ni som har varit i Rom, kom med alla tips ni har, på resturanger, boende, att göra, shopping... ja you name it! :)
 
 
(bilderna lånade från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0