Brand på pappas jobb...

Imorse när jag vaknade började jag med att läsa aftonbladet på mobilen. "Stor brand i centrala göteborg". Fick in och kikade och det visar sig att branden är i samma uppgång där pappa har sitt företag! Ringde pappa för att kolla läget och det visar sig vara i samma uppgång som pappas lokaler, uppe på vinden. Dick på motsatt sida av deras lokal. Så lokalerna mitt emot pappas är helt vattenskadade av allt vatten de använt för att släcka elden! Vilken tur de hade för hade det varit vinden ovanför deras lokaler hade de trolgen blivit drabbade hårt. Tänk om alla deras maskiner, material och lokaler m.m. hade blivit vattenskadade? Nu har de juh massa att gör apå företaget me så det hade inte varit bra. Jag är iaf glad att de hade turen med sig och slapp det värsta. Emelie var där tidigare idag och tog ett kort! Det såg ut som ett slagfält av all bröte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0