Har nätfyndat...

Idag har jag haft en lugn och skön dag och egentligen inte gjort mer än att storstäda och surfa runt på datorn. Så go dag! Har länge varit lite intresserad  av att prova Bare Minerals smink, men när jag härom veckan kikade på det på Åhlens kändes det lite dyrt för min lilla studentplånbok, så jag drog mig smidigt därifrån - Jag återkommer lite senare! Eller inte... Suck jag får väl hålla mig till de billigare märkena tänkte jag. De hade ett startkit för 995 kr och det kändes tyvär lite safftigt. Idag fick jag den strålande iden att man kanske skulle kika runt på lite olika nätbutiker för att se om det går att hitta lite billigare priser. Efter ett tag hittade jag en sida beautybay.com som har sitt kontor i England tror jag, men samma kit kostade 412 kr!!! Mindre än halva priset!!! Jag var juh bara tvungen att slå till. Med frakt blev det samanlagt 449 kr! Som hittat. Nu får jag bara vänta på att varorna levereras och hoppas på att de inte blir någon konstig tullavgift eller likande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0