Ännu en måndag...

Det är måndag och helgen är borta lika fort som den kom. Varit en skön helg utan några måsten och jag har blivit mer tillfreds med att inte göra speciellt mycket under helgens 2,5 dagar. VIll oftast hinna med att göra så mycket som möjligt när man väl är ledig, men nu när hösten är här, är det väldigt mysigt att bara krypa upp i soffan och mysa under en filt med lite god mat och sällskap. Det blev visserligen en utgång till Jazzhuset under lördagen men resten av helgen har jag inte gjort många knop.

Denna måndag har jag haft näsan ner i skolböckerna hela dagen och numera ser jag suddigt och känner mig lite groggy av allt virrvarr av bokstäver och meningar. Men nu är vi på kursens två sista veckor och har endast två obligatoriska moment kvar! Skönt! Sedan öpnnas portarna till nästa kurs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0