Freeedag!! :)

Då var det fredag igen och helgen är väldigt välkommen :) har haft mig ännu en vecka fylld med b-uppsatsskrivande. Igår slutade vi tidigt och jag sprang förbi h&m för att inhandla lite nya underkläder. Det är mycket som händer framöver nu:) igår bokade vi resa till Gdansk! Blir en spa weekend med kära vänner och jag länngtar som bara den till den 14 april :) Har även börjat med halv åtta hos mig och det är jag som står för premiärmiddagen! Undra vad jag ska bjuda på för något gott? Nästa lördag börjas de så det blir till att börja planera lite smått. Nu är jag påväg tillskolan för ett möte med handledaren och efter blir de till att fixa lite med uppsatsen innan vi går på helg:) känns som de kommer bli en bra dag då den kommer avslutas med en handbollsmatch och goda vänners sällskap :) ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

vilken fin blogg du har :)

2011-03-04 @ 17:35:31
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0