Helg mys :)

Denna helgen har verkligen varit en riktigt härlig lugn helg. I fredagskväll kom fina Josefin, Frida och lillasyster på besök eftersom Maria som börjat sälja mary kay produkter ville komma förbi och ha en liten klass för oss om deras hudvårdsprodukter. Alltid trevligt när man har människor man älskar runt sig :) Lördagen började såklart md den obligatoriska fin frukosten  :) för att sedan snabbt ta sig in till staden för lite shopping. Tobias ville shoppa lite på rean och jag är inte den som säger nej till en tur på stan. Jag hade inga planer på att shoppa och klarade mig ganska bra med att hålla i plånboken. Tobbe däremot köpte sig fyra t-shirts och en fin fin skjorta från marc jacobs. Snobbit ska det vara ;) hehe. Min underbara Tobias var snäll och frsåg mig med ett par nya skor som vi hittade på rean :) Ett par mc boats som jag kan härda ut det sista av vintern i :) Han vet allt hur han ska få mig på bra humör <3 På kvällen fick vi lite besök och de vankades en god middag och tv tittande. Idag söndag har vi tagit oss en underbart härlig promenad i det vackra vädret och nu står jag framför spisen och steker pankakor :) Vad är bättre än en pannkakslunch till handbollsmatchen? :) Hoppas ni haft en fin helg ni med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0