Mörkt eller ljust?

Äntligen är det fredag igen, som jag har längtat. Idag har jag en plugga hemma dag och Tobbe ligger hemma å e sjuk. Inte speciellt roligt sällskap då han sover heeela tiden, men jag har nån att krama på när plugget inte är så lockande längre :) Det känns som att det är vår ute när solen lyser på en klarblå himmel men det är  tyävrr kallare än vad det ser ut. Jag sitter här och funderar över vad jag ska göra med mitt hår! Är sugen på att färga det men vet inte riktigt hur!? Först hade jag en tanke att jag ville ljusa upp det lite och få det lite vårigare. Men med likblek hy känns det inte som det skulle se så fint ut just nu, men kanske fram mot sommaren kanske man ska bli lite ljusare? Funderar istället på att färga det aningen mörkare en sista gång innan vår och sommar är på inngång? vad tror ni?

Mörk skönhet??





Ljusare skönhet?





Här har ni en bild på mig med när jag lyckades råka färga håret rött hahah mindre vackert om ni frågar mig :P Mycket kort hår dessutom!







Kommentarer
Postat av: Frida

En skönhet klär i allt! :)

2011-02-21 @ 20:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0