Dan före dan före flygaredan...

Jag har en känsla i kroppen av lugn. Men samtidigt en känsla av stress. En bra, upprymmande och pirrig stress.
Igår blev jag klar med alla skolsaker som måste göras innan avresa och det känns så otroligt skönt! När jag kommer hem igen väntar en hektisk sista vecka på kursen men de tänker jag inte ta itu med fören jag kommer hem. De enda plugg jag behöver göra på resan är att läsa två böcker, varav en är en skönlitterär självbiografi av en kvinna som lever med Asperger och verkar super bra! Läsa på stranden kommer man juh ändå göra så det ser jag inte som någon större börda. Igår tvättades allt och jag har nästintill packat klart resväskan. Känns som jag har alldelles för mycket med mig som vanligt, så får se om jag sållar ut något i sista stund ;)

Idag har jag en föreläsning i skolan och efter det kommer kära vänner hem på lite glögg å pepparkakor. Måste juh hinna ses och säga god jul innan man lämnar landet :)

Såhär mysigt hade vi det förra julen, med mycket snö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0