Söndagen :)

I går gick vi upp tidigt och styrde med bestämda steg mot vallokalen för att rösta. Med de gjort gick vi vägen om ICA och köpte med oss lite goda frallor till frukost. Nån timma senare bar det av till Allum för att köpa en liten present till Mamma som fyllde år i veckan. Det blev en underbar kofta från MQ som jag mer än gärna hade utökat min egen garderob med :) Sedan följde jag med syster yster på lägenhetsvisning här i grannhuset för att sedan åka hem till mamma och pappa på middag! Förrätten bestog av egen plockade kantareller på en liten smörgås och till huvudrätten blev det en mycket god fläskfilet, med potatis och grönsaker i ugnen med en härlig trattkantarellsås :) Det blev självklart tårta och kaffe på det med och Mamma verkade tycka om koftan väldigt mycket! Desutom satt den som ett smäck!

Det var en mycket trevlig helg i fina vänners och familjs sällskap :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Ojojoj så mycket fint! Tror jag har varit där faktiskt, på någon av alla utflykter med mamma o mormor :) Dit måste vi åka igen!!

2010-09-20 @ 17:39:18
URL: http://mittlivmedviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0