Överrasking i brevlådan :)

Jag har juh inte berättat om dne lilla trevliga överraskningen jag fann i brevlådan i måndags :) När jag kom hem hade brevbäraren försökt trycka ner ett alldelles för stort paket i brevinkastet. Jag väntade inget paket så jag blev genast nyfiken på vad det kunde vara i. Mjukt och hyffsat stort och jag slet upp paketet när jag kom innanför dörren! Det visade sig att jag hade vunnit andra pris i en tävling! Yeeey! I brist på annat hade jag suttit och spelat dj hero på facebook (för kanske två månader sedan) när marabou polka hade någon tävling! Det hade jag totalt glömt av och så damp en stor härlig marabou handduk ner i min brevlåda :) Alltid roligt att vinna saker och min nya fina marabou polka handuk ligger numera i min nya träningsväska! Perfekt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0