Oj oj nu har jag en del att ta igen

Hej! Jag har inte hunnit blogga på några dagar nu, men jag ahr gjort en hel del :) Blev juh en del shopping i lördags, en sjal ett nagellack och en ring. Sedan fick jag ett fint armband av min älskling med :) Jag ska fota nån dag så ni får se :) Sedan har jag köpt mig en sportbag för nu ska träningen bli vardag för mig tänkte jag. Igår var jag på step och idag blir det afrodans så veckan börjar bra iaf :)

Idag var jag uppe med tuppen för att vara vid biblioteket när de väl öppnade för att kunna sitta och plugga i skolan hela dagen. Eftersom jag itne kände för att köpa kursboken för 400 kr tänkte jag att de blir bra att sitta i biblan och läsa eftersom alla låne ex var utlånade. men nejdå! Även om jag stog med näsan trykt mot glaset när de öppnade var den inte där! Nån liten sneaky typ måste ha gömt undan den! vi begav oss mot nästa bibliotek( i ösregn) men ingen lycka där heller. Så de blev till att ta ett kaffe stopp på espresso house för att sedan vandra upp till stundentbokhandeln och snällt betala 400 kr för en liten bok! Roligt! Väl hemma var jag dränkt som en katt och vattet rann innanför! mina kläder, både av regn och av svett ;) Men nu har jag varit hemma och lyckats läsa 66 sidor, lagat lite lunch och sovit 30 minuter och strax kommer frida över på lite fika :) Trevligt! Hjärnan känner att den behöver en paus från alla bokstäver som snurrar i huvudet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0