Måndag igen

Då vaknar man upp ännu en måndagmorgon. Har haft en jätte härlig helg med mycket sport på schemat. Syrran, Cissi och jag var och tittade påTobias handbollsmatch mot kärra, som dem såklart vann :) Inte nog med det så blev Tobias matchens lirare i sitt lag och han var verkligen grym i mål. På kärras hemsida kallade de honom för en Super Keeper ;) Till pris fick han en stor kasse full med mat från Coop :) Det tackar vi för! Kvällen var lugn och skön och vi avnjöt ett glas vin framför tv:n. (pensionärs varning ;)

Söndagen började vi med "fin frukost" såklart och sedan styrde vi bilen mot Ikea. Det blev inte mycket inhandlat med nya dra på lakan blev det iaf :) Det var juh det vi åkte dit för så. Sedan kom Emelie och hämta upp mig och vi åkte mot Lundbystrand för att kika på när Cissi spelade match :) De vann i sudden death! Gött! När man kom hem fick jag tvångs titta på fotboll arsenal-chelsea för att sedan spela lite Fifa 11 med grabbarna hemma i soffan.

Idag ska jag till min nya praktikplats för en liten fältstudie, hoppas dem är snälla mot mig ;)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Och jag saknar DIG :) <3

2010-10-04 @ 19:09:54
URL: http://josefinsmagasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0