Tiden rinner iväg

Det är otroligt vad veckor och dagar går fort. Jag känner att jag inte riktigt hänger med i svängarna. Visst har alltid ens föräldrar sagt att åren går fortare desto äldre du blir, men varför skulle det vara så? Men jag håller fullständigt med. Jag kan inte förstå vad höstterminen har tagit vägen och till helgen är det första advent. Hoppas att resten av vintern går lika fort som hösten gjort så att vi snart får vår igen. Jag har redan tröttnat på snö och kyla och vintern har bara börjat. Rykten säger att denna vintern ska bli den kallaste på 1000 år, hur man nu kan förutse det, men det är kanske dags att införskaffa ett par termobyxor inför vinterns jobbdagar och praktik. Men snart är julen och nyår förbi och ljusare tider är snart tillbaka.

En bild på bigben från förra årets Londonresa. Nästan för exakt ett år sedan. Tiden går som sagt fort och BigBen och tiden tickar vidare


Kommentarer
Postat av: Josefin

Mäktig bild! Adventsljusstaken tackar för komplimangen :) Puss

2010-11-25 @ 09:12:37
URL: http://josefinsmagasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0