Idag är jag glad :D

Idag har varit en plugga hemma dag hela dagen och den har varit lagom seg till en början. Det är alltid svårt i början när man skriver en tenta att få till det och sedan är det svårt när man börjar närma sig slutet för att se så man inte glömt något osv. Men mitt i alla plugg tristess fick jag ett sms av josefin att håkan ska ha konsert på trägårn på min födelsedag den 4 juni. Och jag bokade snabbt två biljetter! Alla vänner som vill se håkan och passa på att fira mig samma dag, skynda er att boka biljetter! :) Så då bidde jag lite glad. Nu har man nått kul att se fram emot. Sedan gick jag in på studera för att se om mitt betyg för svenska kursen kommit in, då jag itne fått något mail än om mitt betyg. Men där fick jag till min glädje se att betyget låg inne och att jag fick VG på hela svenska kursen! Hipp hurra vad de sprudlade till inom mig :) Mycket kvar på tentan har jag inte heller och jag har en värm och härlig känsla inom mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0