Härliga helg..

Helgen går fort som alltid och jag har haft en riktigt mysig helg. I fredags blev det hemma kväll med sushi och idol. Lördagen började med en powerwalk vid härlanda tjärn, fortsatte med en tur till Hem & Villa mässan, vilket var trevligt, men jag hade väntat mig lite mer inrednings grejer faktiskt. Nog roligare om några år när man har eget hus och vill renovera och få lite ideer och tips :) Därefter blev det 3 rätters middag med skagen toast till förrätt, oxfilet och bakpotatis till varmrätt och marängswiss till efterrätt. Underbart gott!

Idag söndag har varit lugn och skön den med, en härlig promenad till västralångvattnet i det underbara vädret. Med rosenröda kinder bar det sedan av till östra sjukhuset för att besöka min underbara lilla farmor <3 Vi håller tummarna för att hon får komma hem så fort som möjligt<3

Nu blir det till att plocka fram kurslitteraturen och plugga lite. Hoppas ni haft en bra helg!


Västralångvattnet för 1,5 år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0