Spaning på Chilli

I lördags tog jag och Tobbe en snabb sväng till Chilli för att fördriva lite tid. Jag hittar alltid en massa grejer jag vill ha där och vi har förälskat oss i en stooor soffa. Vi vill ha! Men de blir ingen ny soffa fören vi flyttar, men drömma går juh. Hittade även jätte fina ramar som föll mig i smaken. Jag har juh själv svartvita foton med vita ramar i sovrummet, men det tog en himlans tid innan de kom upp, eftersom de blev så krongligt att sätta upp dem. Perfektionister som vi är ;) Men dessa var en liite enklare variant med alla ramar i en :)
Blev faktiskt lite shopping, men inte något i inredningsväg tyvärr. Hittade ett par as goa tofflor som jag bara var tvungen att lägga vantarna på. Inte världens snyggaste men åhhh va luddet i är mjukt och skööönt! Perfekt för kalla tår :) endast 89 kr me!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0