Härlig fredag

Igår var en riktigt härlig dag. Var sista dagen på VFU:n idag vilket var lite sorgligt men jag bjöd de små liven på glass och sedan blev det ett riktigt kramkalas :) Sedan tog jag mitt pick och pack och mötte upp mina underbara vänner i stan på café vanilj. Sedan blev det en liten sväng på stan och Viggan fick prova solbrillor och det var en riktig hit. Hetast i stan. När Tobias sedan kom hem efter jobbet kom han hem med en bukett liljor och en liten present! Underbarast i världen :) Istället för en myskväll på tumanhand tog vi bilen till kungälv till familjen Ohlin/Erlingsson på en trevlig tacos  middag. Viggan gled runt i sina nya shorts och ville helst stanna uppe hela kvälen med de vuxna sällskapet :) Tack för en trevlig kväll och dag alla mina fina vänner<3


Kommentarer
Postat av: Josefin

haha han är för skön Viggan! Tack för igår vännen!

2010-05-08 @ 23:01:53
URL: http://josefinsmagasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0