Dålig update!

Hej på er! Jag vet att jag är dålig på att uppdatera här på bloggen men jag känner inte riktigt att jag haft tid. Mycket plugg den senaste tiden och när man inte är i skolan vill man hinna med annat. Jag har verkligen kommit in i att powerwalka mycket nu! Så himla gött att komma ut, speciellt när de varit så underbart väder som det är nu. Jag bara älskar alla underbara lukter som påminner en om att sommaren i princip är här! Jag njuter av varje dag! Nu ska man bara lyckas komma i bekinin till i sommaren me och de går iaf frammåt! :)

Efter en riktigt lång dag i skolan från 9-17 ska jag faktiskt passa på att sitta en stund här i soffan innan jag beger mig mot Ica för lite veckohandling. Sedan blir det matlagning och tvätta! Jeho, inte en lugn stund idag så jag får njuta extra av soffan nu en stund!  Men tänk! Denna tiden om en vecka har jag sommarlov! Helt sjukt! Om man får jobba i sommar återstår att se, har fortfarande inte fått nått besked!

Det blir iaf en intensiv vecka denna vecka så ni kan nog inte förvänta er några storslagna inlägg här på bloggen från min sida. SKa försöka bättra mig!

Ha en fin kväll alla mina fina!
PÖSS

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh sommarlov! Det var längesen man hade! :P Dte får vi fira när jag kommer hem. Puss puss

2010-05-25 @ 21:51:16
URL: http://mittlivmedviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0