Aningens förvirrad

Oj oj idag har vart en lite förvirrande dag. efter att ha ringt jobbet igen och frågat om möjlighet till jobb i sommar fick jag  beskedet att hon var på frilufsdag men att hon tror att jag fick jobba några dagar i v 25 och 30, men hon minndes itne riktigt och ville att jag skulle jobba. MEn är det bara två veckor håller det inte över sommaren, då måste jag hitta ett annat. I panik och förvirrat tillstånd såg jag att fia och co behövde folk till deras lägenhet i norge och då slog det mig att varför itne åka dit och jobba i sommar. Då kanske jag iaf får jobba! Det blir nog en himlans erfarenhet också och jobbar jag på förskola eller skola så är de grym arbetslivsfarenhet med! Jag försökte kontakta chefen igen för att försöka få reda på om jag kan få arbetstiderna redan idag. Så får vi se vad dom säger. Jag känner oro, förväntan, spänning, förvirran, besvikelse och glädje på samma gång. Vi får se hur detta slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0