Mera shopping :)

Idag har jag haft en jätte fin eftermiddag med min undebrara syster. Fick juh en syster dag o födelsedagspresent då jag fick handla för 500 kr och sedan käka sushi :) Jag köpte mig en söt randig kläning från Zara för 249:- och två tunna busar/tunikor från gina, Det var rea på dem så de kostade bara 74 kr så lika bra att ta två ;) Tunn go kvalite och jätte söta på. Sedan när jag kom hem kom äntligen min klänning från H&M som jag väntt på sen februari :) Riktigt shopping humör e jag på nu kan jag lova :) Bilderna gör itne kläderna rätvisa, de är snyggare på än va de är på galje, men här får ni en liten titt iaf :)

Sedan givk vi och åt sushi på den sushi loungen på drottninggatan och jag måste rekomendera den för det var sååååå gott! Jag njuter fortfarande! Lite dyrare men sååå gott! Så får man sitta vid ett rullande band med olika sortes sushibitar och välja de som faler en i smaken som åker förbi. Mycket gott!! 159 kr så får man äta hur mycket man vill! Tack syster igen för en underbar eftermiddag!








Kommentarer
Postat av: Frida

Men hallå du har ju blivit helt shoppingtokig! ;) FIna kläder på en fin tjej!

2010-06-21 @ 21:56:06
URL: http://mittlivmedviggo.blogg.se/
Postat av: Josefin

Finfina grejer! :) Kram!

2010-06-21 @ 22:29:53
URL: http://josefinsmagasin.blogg.se/
Postat av: simone

Riktigt snyggt! :)

2010-06-28 @ 08:52:48
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0