Gratisbio :)

Jehoooo idag beställde jag hem ett presentkort på 100 kr på H&M som jag tjänat ihop genom att besöka hemsidor, vara med i tävlingar och undersökningar :) Perfekt för en fattig student som mig som skrapar ihop slantarna för att klara av månaden. SÅ nu kan jag unna mig lite shopping tack vare gratisbio :)

Så varför inte bli medlem, lägga lite tid på gratisbio när ni ändå inte har nått annat för er och få hem gratis presentkort :) Kan inte bli bättre! SÅ klicka på länken och bli medlemmar ni med :)


Kommentarer
Postat av: Lilith

Jag klickade också hem presentkort på H&M förra veckan och väntar spänt på att de ska dimpa ner i brevlådan

2010-06-11 @ 16:44:22
URL: http://www.lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0