Västtrafik informerar...

Tuuuuut Tuuut - Västrafik informerar! Det råder stora förseningar i trafiken pga väderleken, vänta er långa restider!

Jo tack! Imorse gick jag upp extra tidigt eftersom jag var väl medveten om att de kulle vara förseningar i trafiken. Tog på mig raggsockar och mössan för att gå ut och vänta på vagnen. 10 minuter gick, 20 minuter...Jag vandrar vidare till Munkebäckstorget där även 17 bussen går, väntar 10 minuter, 20 minuter ingen buss eller spårvagn kommer. Går ännu en hållplats upp till härlanda och då kommer trean precis! VIlken tur då kanske jag hinner trots allt. Åker 5-6 hållplatser för att sedan bli stående i kö mellan ullevi och centralen 20 minuter. Suck 1,5 timma tog det för att ta mig hemmifrån till skolan, vilket brukar ta ca 20 minuter!!

Jag kan juh inte direkt hurra för västtrafik i dessa tider, men efetrsom jag ahde förväntat mig förseningar var jag trot allt inte så bitter.

Har ni oxå fastnat i trafiken under dagen??


Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

Oj, 1,5 timme! Det var inte och leka med det! Gud så tråkigt!

2010-02-22 @ 16:35:31
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: jjanina <33

jobbigt

2010-02-25 @ 14:31:22
URL: http://meowjanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0