Snöstorm

Jag gick och lam ig igår till världens snöstorm. Vi kom inte iväg till tobbes föräldrar på middag. Säkrast att stanna hemma e ftersom de var massa bilar som kört av vägen påväg till dom. Vi blev förvarnade och beslutade oss för att ta det en annan gång. Jag vakjnade och det är fortfarande snöstorm! Utanför ligger kanske 50 cm snö nu? Helt otroligt. Kikade ut genom fönstret och folk står och försöker skotta ut sina bilar. Tur att man ligger inomhus och inte har det bekymmret. Varmare här under täcket, men snart ska vi ta oss till ica iaf och köpa lite frukost. Undra om spårvagnarna går idag elelr om jag får ta på mig skidstället och ta sidorna till jossan ikväll? :)

Är ni insnöade eller ligger ni bara inne och myser? Ellr har ni kanske gett er ut i snön för att bygga snögubbar??


Kommentarer
Postat av: mamma

Vi är insnöade. Tänkte till i går o har handlat för hela helgen.nu ska jag ut o skottaa. puss o kram

2010-02-20 @ 11:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0