Teknikens under...

Har inte skrivit till er på några dagar eftersom min kära dator har bestämt sig för att strejka. När man ska logga in på datorn blir allt bara svart och man ser bara pilen. Datarn behöver därför ominstalleras vilket innebär att alt på hårddiske försvinner. Tur att jag har backup på det mesta! Men har ändå lite annat jag vill spara, så är emelie har tid ska vi lägga över sakerna från datans hårddisk till min externa. SÅ får vi hoppas att den fungerar efter en liten ominstallation, annars blir det en dyr jul. VI lyckades rota fram Tobias gamla dator som fick virus för 1,5 år sedan, har en trasig laddare och där ljudet inte fungerar och lyckades få igång den efter några om och men och e ominstallatio på även den. N-knappen fungerar inte alltid heller som ni kanske märker :P Men jag har en dator som jag kan gå in på internet med iaf, även om det går i slowmotion ;) Inte nog med det så strejkar min mobil till och från. Att tekniken inte bara kan fungera som den ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0