Jag vill flytta

Jag känner mer och mer ett stort behov av att flytta till någonting större. Mina kläder får inte plats i min lilla garderob, jag får inte plats med att ha framme några skor utan alla ligger nerpackade i en låda. Jag har inte plats för en dubbelsäng i sovrummet eller ett matsalsbord att äta middagar med vännerna vid. Jag vill ha en uteplats och en liten trädgård som man kan pyssla om. Jag vill kunna inreda allt på nytt och skaffa gemensamma möbler. För även om jag bott i tobbes lägenhet i över två år nu, så känns den ändå inte som vår. Jag har juh flyttat in bland möbler som redan fanns och har snaare lagt till lite smått och gott. Viss det är jätte fina grejer men jag vill ändå bara flytta till nått nytt och skaffa nya saker tillsammans. Få välja vilken färg vi ska ha på väggarna och vilket kakel som ska sitta i köket.

Vi hittade ett litet parhus i bagaregården som jag är sjukt sugen på. Lite renovering och det hade blivit super fint! Perfekt storlek med en liten, lagom trädgård. Gå in och kika :) http://www.hemnet.se/beskrivning/815624?r=3


Kommentarer
Postat av: Josefin

Då blir det grillparty hos er nästa sommar! KÖP det! :D

2010-08-12 @ 23:14:00
URL: http://josefinsmagasin.blogg.se/
Postat av: Josefin

Nej jag har inte tagit den tyvärr. Hittade den på google ;) Men jag önskar att jag hade det! Puss

2010-08-13 @ 09:38:46
URL: http://josefinsmagasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0