Helg!

Nu har man jobbat en hel vecka efter semester och man har varit riktigt trött denna veckan. Det tar ett tag innan man vänjer sig vid att gå upp kl 06.10 när klockan ringer. Dagens insatser på jobbet har varit så bra. Härlig förmiddag med promenad med barnen, eftermiddagen var jag barnfri och fick den äran att skura kompost tunnan! Nån av vikarierna i köket som inte lagt i en påse när de slängt i maten! Korkat! TRor ni att de var mycket bananflugor när man öppnade locket såhär i rötmånaden?! Oh ja! Men efter lite skurande blev den som ny!

Helgen som kommer blir det fullt upp :) Ikväll tar jag och Tobbe en sväng till Kungälv för att umgås med Frida, Tottis och vår kära lilla VIggo :) Blir super trevligt! Imån bitti bär det av till halmstad på bröllop :) Där jag fått den äran att vara lite fotograf, så kameran hänger med!

Vad ska ni göra i helgen? Hoppas att ni får en fin en iaf :)

Pusss

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för ikväll älskade vän!

2010-08-14 @ 00:54:50
URL: http://mittlivmedviggo.blogg.se/
Postat av: emelie

GUESS WHOS BACK??? :D Jag är nu tillbaka efter en sommars uppehåll. Hoppas ni har haft en bra sommar. Jag är tillbaka fast på en ny adress. Check it ouT hoppas ni följer med mig nu som ni gjorde innan, CIAO! :D

2010-08-15 @ 09:54:24
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0