En kväll med Hanna, Kicki & Maria:)

Idag har varit en slappis dag måste jag medge. Har äntligen framkallat en fotobok från mitt och tobias andra år tillsammans (ett år försenat) och den dimper förhoppningsvis ner i brevlådan om si sådär en vecka :) Sedan har jag läst igenom gamla dagböcker och färdats tillbaa i tiden. ROligt att man skrivit så mycket dagbok för det är sjukt kul att läsa såhär i efterhand.

Nu ska jag iaf ta vagnen bort till Hanna, gå och handla lite mat innan Kicki kommer och sedan ska vi dra ihop en trevlig liten middag :) Tar med kameran så ska försöka fotografera lite :) Hoppas ni får en fin kväll!

UPDATE: (glömde fotografera, så de blev inga bilder :P sorry)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0