7 rätt på lotto

Inatt hde jag världens underbaraste dröm. Jag drömde att jag hade 7 rätt på lotto pluss två på joker vilket ledde till den största högvinsten någonsin! I drömmen var jag så lycklig, men ändå orolig för att jag skulle kollat fel och kontrolerade det om och om igen för att vara säker. Jag berättade inte för någon för jag var så rädd att någon skulle stjäla min vinstlott ifrån mig, så jag skyddade den med mitt liv och begav mig mot närmaste Atg ombud. Men på något vis hade alla fått reda på det och jag förnekade det så länge jag kunde utan att lyckas. Alla var efter mig och min vinstlott och jag fick försöka gömma mig och klä ut mig för att ingen skulle känna igen mig.

När jag vaknade ville jag bara att drömen om vinsten skulle vara sann, men gick in och kollade på svenska spel och de var ingen vinst där inte. Jag får fortsätta hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0