Denna dag, ett liv

Det är tisdag förmiddag och jag har även denna mrogon varit duktig och tagit mig en timmes powerwalk. Yeey. Tänk om man kunde göra det varenda morgon, perfekt start på dagen! Idag är sista lediga dagen på ett bra tag och jag ska bara njuta av att vara ledig! Kanske läsa lite, eller kanske göra lite på fotokursen. Kanske möta upp lite vänner i stan? får se hur det blir med det :) Eftersom vi bara preliminärbokade resan till alanya tittar jag fortfarande på billigare alternativ. Alanya är klart det billigaste alternativet var man än kikar. Har dock hittat ett lite billigare hotell som vi kanske ändrar till? Vi får se hur de blir med det hela.

Här får ni en bild av alanya som ni kan nuta av så länge, är så dålig på att fotografera nu så ni får nöja er med gamla bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0