Dagen efter.

Åh dagen efter man har varit ute på krogen, minns man varför det var så längesedan sisst! Det är juh så jobbigt att må dåligt dagen efter! Varför utsätter man sin lilla kropp för detta? Trevligt var det igår iaf och lite shopping blev det allt :)

Har inte gjort någon nytta idag alls! legat i soffan sedan jag vaknade vid halv ett! Kikade lite på Annas hawaii bilder hon har lagt upp och hon ser ut att ha det jätte bra! Jag vill me!! Men anna etfersom du läser detta? :) jag saknar dig och vill att du kommer hem!!!!! tomt utan dig här hemma :,( Får hoppas tiden går fort så jag får hem dig snart igen!

What to do resten av dagen då? ganska gött att va bakis och tillåta sig själv å bara vara :P det får man faktiskt göra ibland!

Kommentarer
Postat av: Ragni

Klart jag läser min älskade! Saknar dig me, det känns väldigt lustigt att inte kunna ringa dig. Som om jag är på semester och snart ska hem och träffa dig! :O) Älskar dig min fina susseli

2009-09-08 @ 22:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0