Ansiktsslipning?

Jag har länge gått och funderat på att göra en ansiktsslipning(kemisk peeling) . Efter mina ungdomsdar (är juh så himla gammal nu va ;) ) har jag dratt på mig lite acne ärr i ansiktet, som säkerligen ingen annan än jag tänker på men ändå något som jag länge velat fixa till för min egen skull. Är det någon som har någon erfarenhet av detta? Låter lite läskigt med hudslipning och jag är lite rädd för att de ska bildas ärr istället för att ta bort de få jag har. Men det är bäst att göra det under vintern i så fall eftersom man inte får sola på ett par månader.

Fortfarande lite tveksam, men det hade varit så skönt att på en fin hy i ansiktet.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har en gammal klasskompis som gjorde det o det blev jättebra! Kemiskpeeling kan man göra även om man inte har ärr för att få ny o fin hy, så det är nog ingen fara. däremot måste man göra det några gånger och så e det dyrt också.

Du är fin som du är!!! jag har aldrig sett några ärr?

Puss

2009-10-12 @ 22:27:24
Postat av: Josedin

2009-10-13 @ 09:48:37
Postat av: Josefin

haha råkade visst trycka enter innan jag hunnit skriva något eller rätta till mitt namn. Well well. Jag tycker inte heller att man tänker på att du har några ärr? Men självklart skall du göra det om det får dig att må bättre.



Men jag instämmer med föregående talare: Du är vacker som du är!

2009-10-13 @ 09:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0