Bilbrand!

Jag har sovit riktigt gott i natt ovetandes vilket ståhej som pågått utanför huset! När jag vaknar sätter jag på nyheterna och precis då pratar de om brand i Munkebäck och så ser jag mitt hus i bakgrunden!! Eftersom jag precis missar vad det är som hänt kilade jag in på Gp.se för att kolla va som hänt utanför dörren.  Då visade det sig att under natten tros någomn ha anlagt en brand i en bil på parkeringen utanför som sedan spridit sig till de tre närmaste bilarna.

Tur hade vi eftersom våran bil stog på den andra munkebäcksparkeringen! Lite otäckt e de allt, Här som alltid varit så lugnt. Men inte någonstans kan man gömma sig för dessa bilbränder! Stackare som blev av med sina bilar! Gick förbi imorse och det var inge roligt och vara ägare till dessa!

 


Bild lånad från GP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0