Måndag!

Oj oj vaknade kl 7 å var jätte trött, sova lite till tänkte jag, och somnade åter på kudden, sedan vaknade jag klockan nio då föreläsningen börja. Får kolla vad den handlar om på nätet istället!

Jag har varit så trött i helgen, kanske är det för resan ner till Lund som tog på krafterna. Igår var en slapp dag. Jag och Tobbe köpte en go frukost på ica, chiabata är inte fel alls. sedan tittade vo på robinson såklart eftersom vi missade det i lördags! Sedan åkte vi till sävedalen och åt glass på triumfglass glasscafe! M;uuuums Banan och after eight glass blev det för min del.

På kvällen åkte vi och lämnade cykeln tll syrran som vi lånat för att cykla från bakatorp till oss :)

De var den dagen och nu kommer åter en ny... va ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Madde

Du missa inget jag åkte hem i pausen va inte alls många där tror jag va själv från våran basgrupp.. :) handla om hur man hittar musik och bilder på nätet till bildspelet..... :)

2009-05-04 @ 10:26:07
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0