Luncha i stan!

Nu är det snart dags för mig att ta mig mot stan! Långtåkigt här hemma när man är ledig och inte har någon att leka med! Men nu ska jag in och luncha med Jossan som sitter och pluggar på handels, Anna som ska åka till kreta ikväll (fuskis) och Anna nämnde att maria ska med? Detr får vi hoppas på! Ska bli trevligt iaf! Jag verkligen måste måste köpa rosa färg till mina tavlor jag började måla på igår! Jag målade i flera timmar, tavlorna ser itne mycket ut för världen men jag tycker ändå dom blev helt okej, så målade jag en bild av marilyn som blev ganska okej, hon fick lite kines ögon men annars så va den helt okej, Tobbe gilla dom iaf Så det är alltid något!

Så måste jag köpa ny mascara och en ny LDB bronze loation, jag är helt beroende av den!


Pöss å kram på er hoppas ni har en fin dag!



Kommentarer
Postat av: Nikolina

tack sötis! ne jag köpte färg och mamma gjorde det åt mig :D

2009-05-28 @ 12:21:40
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0