Inköp träning och middag!

Här har ni mina två inköp från gårdagen som jag skrev om i inlägget nedan! Basplagg som fungerar till det mesta. Sen svarta tunikan/klänningen är underbar och den har jag strosat runt i idag!

Har för övrigt varit iväg och tränat aerobic och jag kände mig super duktig! Svetades som en gris idag för det verkade som de var något fel på luftkonditioneringen?! Härlkigt efteråt och Tobbe var så underbart snäll och hämtade mig på gymmet efteråt! Och när man kom hem stog maten färdiglagad på bordet och bara väntade! HAn är allt underbar min fina! Schnitzel med ris och sås, Mycket gott! Nu kikar vi på äntligen hemma! Vad gör ni ikväll`?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh härligt me träning! Ja kom ju också precis hem från gymmet. Riktigt härligt förutom att det var en gubbe i smuttsiga kläder som luktade illa som förföljde mig så ja inte kunde träna för ja var tvungen att hålla för näsan.. Men lite träning blev de! Ja tänkte köra Göteborgsvarvet nästa år! ska du va på? Vi är några stycken som ska börja träna redan nu!:D

2009-05-26 @ 21:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0