Godmorgon lördag!

Igår kväll hämtade Jossan och Björn upp oss och det bar in till stan för att äta middag på La sombrita. Mycket trevligt! Jag åt en baconlindad ryggbiff som var mycket delikat! Vi missuppfattade bröd mängde och alla bestälde vitlöksbröd till förrätt! Det slutade med att vi fick fyyyra korgar med bröd, haha vi hade bröd för en hel vecka! Varför sa inte servitricen att det var så mycket? Galet! Till efterrätt åt jag flamberad banan med glass! Muuums, sedan  var jag så mätt att man rullade till bilen! Mycket trevlig kväll :)

Vad händer idag då? Jo idag ska jag riva tapeter, spackla och sedan kommer troligen syster över en stund och ska fixa lite :) Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: JENNNNA

tack!

fasen så söt du var då! :D

2009-05-09 @ 19:42:34
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0