God afton!

Jag hoppas ni haft en trevlig helg. Det har verkligen jag! Fullt upp. I fredags blev det after work på excet och vasastan och jag och jossan hade super kul med the sajreeen(internt) Ni ska få se bilder på det snart.

Under lördagen målades det väggar första varvet. men otur som vi hade fällde rollern så de hamnade sm hårstrån i hela väggarna som man såg så fint när färgen torkat. typiskt... men men. Sedan blev det en sväng till allum men det blev ingen shopping för min del. Lika bra kanske... Sedan käkade jag och tobbe middag på torpa och drack lite fördrinkar innan det bar av på fest. Jätte trevligt och jag hade jätte kul ute på nivå. STog på slhlager dansgolvet heeela tiden och dansade loss. SJukt kul å bara skaka rumpan lite!

Idag har varit en dag i slapphetens täcken... Varken jag eller T hade mycket energi efter gårdagen och vi har hyrt film, ätit godis och pizza såklart... härligt slapp dag och vi har knappt rört oss ur sängen.... skönt att sängen står i vardagsrummet så man kan ligga i sängen och kolla på tv!

Nu ska de sovas och imån är det projektarbete som gäller! sov sött!

uppdatering. här kommer lite bilder från helgen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0