Design jobb :)

Tanken var att jag skulle plugga, men så dök ett design jobb upp som faktiskt är ganska stort! För nattklubben Nivås fredags fester! Har tre plancher med en deadline på fredag! Så de blir lite stressigt! Stora som gatan ska dom vara me! Dom ska sätta upp plancherna runt i stan och vissa kommer att vara 2x1,6 meter! Så dom måste verkligen bli bra! Jag tror faktiskt de kommer bli riktigt snygga, ska få fram en guldbakgrund bara och det är inte de lättaste faktiskt! Men det ska jag väl kunna luska ut hur man gör! Är det någon som är bra på Photoshop så säg till!

Jag har så lite tid att blogga på nu men ändå försöker jag trycka in lite text här! Hjärnan går på högvarv nu och två veckor frammåt och jag verkligen längtar tills skolan är slut och man bara får jobba!

Jag lovar att ja kommer lägga upp plancherna här när dom är klara men tills dess är det hemligstämplat! Lägger upp dem på fredag då dom är klara så håll utkik, de kommer bli världens grej ;) PROMIS!

Back to work!

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Kan tänka mig det ja. Men det finns ju typ billigare varianter av de flesta designlampor. Typ Lagerhaus och Bolagret brukar ha fina.



Åh vilket roligt jobb du har fått. Hur fick du tag på det? Pluggade du inte till lärare?

2009-05-20 @ 21:41:45
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: Japp! vi kom just fram till s-holm ;)

2009-05-20 @ 21:46:26
URL: http://hannagranlof.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja visst! :) Jag älskar också den affären! :) Ja, jag med.. Funderar stakt på att börja plugga till inredningsarkitekt nu.. Har tänkt på de länge men först nu de börjar bli allvar med tänkandet ;P

Aha, men de låter ju som en mycket bra dag. Gjort lite smått o gott med andra ord.. Jo pengar säger man inte nej till direkt.. : )

2009-05-20 @ 22:14:52
URL: http://katten.blogg.se/
Postat av: Gynning

Ha en fortsatt bra dag vännen

2009-05-21 @ 13:52:59
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag är jättenyfiken nu! måste se planscherna när de är klara:D

2009-05-21 @ 22:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0