Dålig bloggerska

Jag vet jag har varit sämst på att blogga och svara på kommentarer osv men jag har bara inte orkat. Det har varit praktik och sedan så fort man kommit innanför dörren så har man spacklat och slipat och rivit och gud vet vad. Så när man väl har haft en ledig stund har jag bara tagit det lugnt. Försökt slinka in med lite inlägg men motivationen har inte direkt varit på topp!

Det är inge vidare att bo i denna röran. Nu har jag städat men gud, det hjälper juh inte när det är slipdamm precis överallt i luften! Men det är väl värt mödan när det bli klart! Såhär ser det ut hemma hos oss nu! Fy fy fy! Om ni undrar va som hänger för fönstrerna så är de ett påslakan. Svårt att sova när gatulampan lyser rakt in i vardagsrummet när man ska sova..



Kommentarer
Postat av: hanna

snygg blogg! :D

2009-05-13 @ 21:24:07
URL: http://hnnas.blogg.se/
Postat av: fanny

haha yes :)

2009-05-17 @ 21:51:14
URL: http://fannygr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0