Åhhh äntligen fredag! Och ledig :)

Åhh va skönt att det är fredag! Och så har man turen att vra ledig idag! Min handledare skulle iväg till tyskland så jag fick arbeta hemma idag! Super skönt!

Igår var jag verkligen heeeeeelt slut! Efter en 8-16 tid lunkade jag iväg till MIkaela för att hämta en skolbok! Där satt vi och tjötade lite och tiden gick fort för inte förens halv 7 var jag påväg hem. Det var tur att Tobbe kom hem lite tidigare än mig och maten stog på bordet när jag kom hem. Annars hade jag nog inte ätit middag för jag var så trött att benen knappt bar mig. Slängde i mig lite tacos och sedan däckade jag på sängen direkt!

Men lugnet varade inte länge för strax kom låssmeden och satte in ett överlås. Borrande och bankande gjorde att det inte blev mycket lugn och ro. Men nu är vi säkra i vår lägenhet iaf! SKönt. Somnade nog innan halv tio!

Nu ska jag äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Petra

hoppas du får en bra fredag! :)

2009-05-08 @ 09:40:38
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0