Torsdag igen!

Som så många gånger förr har veckan försvunnit i ett naft och nu är det torsdag, vilket betyder att imån är det fredag och helgen börjar åter igen! Igår kom Tessan och Tobbe förbi och vi gräddade våfflor dagen till ära och sedan blev det kortspel och vem vann om inte jag ;) Mycket trevligt även om jag inte var piggast i stan. Har även haft en konstat huvudvärk sedan igår. Den började nån gång mitt på dagen och vaknade imorse av att jag fortfarande hade ont. Känns itne som någon bra dag att börja med rejäl huvudvärk. Tog en ipren igår, men den var knapt märkbar och samma nu på morgonen. Kanske den där migrän lika huvudvärken som jag kan få till då och då, men de får vi inte hoppas. Får hålla tummarna för att den går över iaf.

Kl 13 börjar den nya kursen. Ska bli kul att börja med någonting nytt igen faktiskt.

Nu ska det diskas, för det orkade vi inte göra efter allt våffelgräddande igår! Tobbe är tillbaka på jobbet och allt är i sin ordning igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0