Slapp och Grand Torino

Söndagen har som sagt varit väldigt lugn. Lite för lugn för min smak, men det har blivit gossip girl tittande och mys och Gran Torino såg man oxå. Det har blivit mycket filmtittande det senaste. T har sittat mig med sitt film intresse. Jag förväntade inte att den skulle vara som den faktiskt var. VÄntade mig lite mer action och våld måste jag säga, men detta var till det bättre. Denna filmen var lite små rolig samtidigt som den var spännandee sorglig och gripande. Helt okej film!
Nu är det parlamentet som gäller. Wipeout har man nästan tröttnat på redan, det var roligt dom första gångerna men nä nu klarar ja mig utan det!

Godnatt alla. Imån är det back to school och redovisning i gestaltningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0